FÆLLESSKABSFØLELSE PÅ TVÆRS AF GRÆNSER
 

SIKRET ENSARTETHED OG HØJT SERVICENIVEAU
 

HELHEDSORIENTEREDE KAMPAGNER
 
 
 

Hvem er MASH?

MASH er en kæde af restauranter under firmaet Copenhagen Concepts. Copenhagen Concepts. ejer 10 MASH restauranter, samt to cafeer i Le Sommelier-konceptet. De bruger Academy til at holde den samme gode kvalitet i restauranterne og sikre et højt vidensniveau hos både nye og rutinerede medarbejdere.
 

MASH Academy

MASH Academy er stedet, hvor medarbejdere fra både Danmark, Tyskland og England kan dele viden på tværs af landegrænser.

Her kan alle ansatte i MASHs restauranter træne deres viden om det fantastiske kød, de gode vine og hvordan man skaber en uforlignelig oplevelse for gæsterne.

Når menuen skifter, kan medarbejderne læse op på de nye retter i god tid, og køkkenpersonalet kan se videoer om, hvordan retterne på menuen skal tilberedes og anrettes. Sådan sikres ensartethed fra Rungsted Havn til Hamborg.

På MASH Academy kan leverandører som Danish Crown lære fra sig om kvæg og kødtyper, mens HR kan certificere tjenerne i konflikthåndtering – det hele sker ét sted.
 

Hvordan virker det?

MASH bruger A Close Shave til udarbejdelse af alt materiale, så de kan fokusere på at grille bøffer.

  • Vi skriver nyheder og bruger målrettet grafikken til at skabe fokus på vigtig information
  • Vi udarbejder kampagner, der forener brugen af Academy, websites og sociale medier
  • Vi rådgiver MASH om kampagner og promovering af restauranterne
 
 
Mash2.jpg
Mash1.jpg
 
Når du går ind på en af vores restauranter, skal du kunne forvente en service, der er ud over det sædvanlige. Vi stræber efter, at den skal matche kvaliteten af vores kød, og det findes ikke bedre på markedet. En service i topklasse kræver detaljeret produktviden, og det sørger Academy for, at vores medarbejdere har. Når vi eksempelvis sætter nye retter på menukortet, bliver både køkken og gulv forberedt med tekst og video om tilberedningsmetoder og råvarer på en let og interessant måde. Lederne kan se, om deres ansatte har sat sig ind i stoffet og selv blive klogere, bl.a. ved at læse op på stof om personalejuridiske emner, som kun er tilgængeligt for restaurantcheferne på systemet.
— Erik Gemal Witting, Operational Director