DETALJERET PRODUKTVIDEN
 

SPECIALISERET VIDENSDELING
 

TOP OF MIND PÅ KAMPAGNER
 
 
 

På Hi-Fi Academy mødes mere end 700 medarbejdere fra 104 HiFi Klubben-butikker i Danmark, Sverige, Norge, Tyskland og Holland. Implementeringen af HiFi Academy har styrket HiFi Klubbens kultur og decentraliseret den interne kommunikation. 

 

Et mødested på tværs

På HiFi Academy hjælper alle hinanden, uanset om de arbejder på hovedkontoret eller står i en butik. Det afhjælper tidskrævende og unødvendige flaskehalse, sparer tid og styrker den daglige vidensdeling. Medarbejderne deler dagligt erfaringer og gode råd i forum, hvor alle kan byde ind. Her bliver der debatteret alt fra den mindste bestanddel i en forstærker til, hvordan kunderne gives den bedst mulige serviceoplevelse. Medarbejderne har fået et mødested for deres passion for lyduniverset, og der er er kommet mere fokus på at udvikle den gode rådgivning til kunderne, som HiFi Klubben er kendt for.

Forberedelse til kampagner

Kommende kampagner og produktlanceringer er blevet en integreret del af medarbejdernes hverdag. Der er kortere vej fra viden til handling, når marketingafdelingen annoncerer kampagner, og de straks bliver fulgt op med information, træning og anden forberedelse på samme platform. 

Med HiFi Academy er der sket en effektivisering og en decentralisering af den interne kommunikation til alles fordel.

 

Hvad har gjort forskellen?

  • Samling af intranet og vidensdeling på én platform, så alle ansatte kan kommunikere med hinanden uagtet geografisk spredning

  • Optimeret brug af HiFi Klubbens ressourcer

  • Bedre forberedelse af ansatte ved kampagner, kataloger og produktlanceringer

 
 
HiFi1.jpg
HiFi2.jpg
 
Vi har i HiFi Klubben prøvet de fleste typer af online-træning og kommunikationsværktøjer, der findes. Men vi har aldrig prøvet andre systemer, der var lige så engagerende og motiverende for medarbejderne, som Academy-systemet har vist sig at være.
— Christoffer Arensbach, direktør, Hi-Fi Klubben