GENNEMGÅENDE BRAND IDENTITET
 

HØJT VIDENSNIVEAU
 

STYRKET VIRKSOMHEDSKULTUR
 
 

Hvem er Brøchner Hotels?

Brøchner Hotels startede med ét familieejet hotel, men hurtigt blev et til to, og to blev til tre. Nu består familien af fem boutique hoteller i København, og to nye er på vej. Brøchner Hotels er en virksomhed med et skarpt fokus på, at gæsterne oplever service på højt niveau, uanset hvilket hotel, de besøger. 
 

The Power of Now

Med Brøchner Hotels Academy-system, kaldet The Power of Now, kan ledelsen kommunikere med alle medarbejdere på tværs af hoteller og arbejdsområder. 

The Power of Now er Brøchner Hotels primære kommunikationskanal. Her kan direktøren kommentere på indsalg fra receptionisten, og morgenmadskokken kan komme med gode forslag til marketing. Samtlige ansatte bliver uddannet specifikt inden for deres område med målrettede træningsforløb. Fælles for forløbene er, at de indeholder essentiel basisviden om Brøchner Hotels værdier, produkter og koncepter.
 

Brochners2 (1).jpg
Brochners3 (1).jpg

Brøchner Hotels har et stærkt brand med en letgenkendelig visuel identitet, der går igen på The Power of Now. De bruger Academy i alle aspekter af arbejdet. Det styrker styrker medarbejdernes loyalitet til arbejdspladsen og giver dem mulighed for at vidensdele og uddanne sig på en let og intuitiv måde. Brøchner Hotels ekspanderer, og Academy-systemet sørger for, at alle nye medarbejdere kommer godt ind i virksomheden, bliver uddannet grundigt og føler sig som en del af fællesskabet. 

 

Hvorfor valgte de Academy?

  • Daglige nyheder med ideer og relevant information, som alle ansatte kan læse op på, når de har mulighed for det. 
  • Certificeringer i Brøchner Hotels signaturer, koncepter og værdier, der sikrer ensartethed og et højt vidensniveau hos medarbejderne.
  • Træningsforløb, der sikrer, at relevante certificeringer bliver repeteret løbende.
  • Vidensdeling i Forum, hvor medarbejderne på tværs af arbejdssteder deler gode historier og sjove ideer og diskuterer livet i hotelbranchen.
The Power of Now hjælper os med at kommunikere, dele viden og erfaringer, træne og uddanne alle vores ansatte hos Brøchner Hotels på en effektiv og inkluderende måde. Eftersom vi er en travl kæde af boutique-hoteller spiller forummet en vital rolle og sikrer den bedst mulige service for vores værdsatte gæster
— Lene Larsen, Director of People Development, Brøchner Hotels