Hvor engagerede er dine medarbejdere?

Flere og flere undersøgelser viser, at jo mere engagerede ens medarbejdere er, desto højere loyalitet kan man nyde godt af blandt sine kunder. Det kommer nok ikke som en overraskelse, hvis du arbejder i en branche med regelmæssig kundekontakt, men det er alligevel en interessant konklusion, som mange desværre overser.


Men hvordan sikrer man overskuddet? Hvordan sikrer man et miljø, hvor den gode oplevelse altid er målet?

Read More
Hvad gør du for dine medarbejdere?

Medarbejdertrivsel, fastholdelse af medarbejdere og anerkendelse af det hårde arbejde er allesammen grundlæggende begreber hvis du gerne vil forbedre din virksomhed indefra. 

Men hvordan griber man sådan nogle størrelser an i praksis? På Academy-systemet bruger vi blandt andet det vi kalder Amassadørprogrammet, som netop har fået en opdatering, der giver vores kunder endnu flere muligheder. 

Read More
Prioriter den interne kommunikation med Academy

Den interne kommunikation er al udveksling af information, der sker indenfor en organisations vægge. Den er der, uanset om man dyrker den eller ej. Måske af netop den årsag får mange ikke udnyttet det potentiale, der er i at prioritere den interne kommunikation og bruge kommunikation som strategisk værktøj i dagligdagen.

Read More
Emma Viktoria Frederiksen